Automate your Marketing
with Womplify




 
Sue & Mr Eddy Fotopage

By: sue eddy

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Saturday, 31-Dec-2011 12:00 Email | Share | | Bookmark
BELOVED FAMILY TICKER...











FOR THE LATEST ENTRY ..........SCROLLLL DOWNNNNNNN PLZZZZZZZZZZZ...!!




Tuesday, 9-Aug-2011 04:37 Email | Share | | Bookmark
Pesta Floria @ Putrajaya-16/7/2011

Salam Ramadhan..



Macam lame sgt haku tk apdet fp haku nie...... lbh kurang dalam 2 mggu gak laa...
sibukk sgt ker tuan tanah nie... hehe..... sbrnye mmg tuan tanah nie mmg agak
kebizian di tambah pulak tahap kemalasan yang paling tggi... huhuhu......

Rasenye masih belum terlambat utk haku mengucapkan salam ramadhan buat sume..
pejam celik pejam celik dah 9 arie kite sume berpuasa........ bercakap pasal bulan puasa nie kan..
adik haku thn nie dpt tapak utk berniaga kat bazar ramadhan... dah tu dier
mntk tlg haku buatkan agar2.........
tu yg bile lps berbuka tu terus ngadap periuk belanga lagi...
lps tu pulak skrg nie haku tgh dok gilerrr melayann novell... nak2 lagi jiran sblh haku hobi nye pun same...............
haaaaaaa ape lagiii......... smpi en.eddy pun dah tk bleh nak ckp ape lagi dahh..
phm bebenor ngan perangai bini dier nihh...

Eh, panjang pulak celoteh haku kali nieeeeeee...... jgn marahhhh yeaa...
Sbnrnye kali nie haku nak bercerita pasal pesta floria...alah yg kat putrajaya tu...
alhamdulillah thn nie smpi jugak hajat nak ke putrajaya.. meh kite cuci2 mata ngan
bunge2 yg tersangaaattt laaa cantekkknyeeeeee.........



Kali nie bunga orkid yg menjadi mangsa kamera haku......... berpinarrr biji mato
tgk pelbagai spesis orkid..........













Lepas puas meround tgk pelbagai spesis bunger... kami pun ambik angin kat
tepi tasik........






Pade teman2 yg sudi menjengah dah mengomen di fp ku ini, trima kasih yg tk terhingga
haku ucapkan oopppsss termasuk yg silent reader gak..... LOVEEE UUU ALLLL...MUAHHHSSSSS




Wednesday, 27-Jul-2011 08:36 Email | Share | | Bookmark
Dinner Gath @ Ayob Cafe ~ 1/7/2011

As salam Sume..



Petama kali menjejakkan kaki kat Ayob Cafe...... wallahhh selama nie asyik
dok tgk member2 pegi sane jer... penah gak pagi survey2 tpi tk jumpe2... belum ade rezeki kutt.......
so satu arie tu dpt info dari fb... member2 fb nak buat gath kat sane...
mcm besttt jer kann... bile lagi nak pegiii...... tpi mase tu mmg 50-50 nak pegii...
lps tu dok sms ngan pau.. klu confirm pegi haku akan sms dier.. alih2 pau yg sms
hakuu.... hik2x... mntk mahapp yea pauu.......

Bile dah smpi ke tmptnye.. baru haku tau yg selama nie haku dok asyik ulang alik
kat situu...tpiii mmg tk perasan lah yg kat situ letak restoren ayab cafe nie...
Ayob cafe nie bukan bangunan or tmpt yg aku selalu dok bayangkan... rupe2 nye
deretan rumahhhhh............... Jom kite view hiasan kat ayob cafe nih..
mmg klasik.......... cayalahhh




Nie pulak geng2 cyber yg turut serta mlm tu...... ade Nurul Fauzana, Watie, Ila,
& Musba Mimie..........


Tk lame tu, cik siti & mira pn sampaii......... first time jumpe ngan Julia......
addoooiiiiii cumeeel sggh........ diammm pulakk tu..... nie yg mcm teringin
nak ade baby lagi nihh


Ade majlis potong kek sempena ngan besday Mira & Farha........



Meh kite intai menu2 yg ade kat sane... kebanyakkan western food lahh... sedappp wooooo.... murah pulak tu.........


Posink tk hengat...!!!!!!


Last skli baru iezah ngan co smpi....... bestnye dpt jumpe ngan airis... cumelll






Pade teman2 yg sudi menjengah dah mengomen di fp ku ini, trima kasih yg tk terhingga
haku ucapkan oopppsss termasuk yg silent reader gak..... LOVEEE UUU ALLLL...MUAHHHSSSSS




Tuesday, 19-Jul-2011 03:06 Email | Share | | Bookmark
Geng Cyber Gathering - 22/5/2011

As salam Sume..



Alhamdulillah....... akhirnye termakbul jugak niat di hati utk same2 bergather gather
dgn geng2 di alam cyber... ade yg dah penah berjumpe.... dan ade jugak yg baru
pertama kali berjumpe......... walau pon baru first berjumpe..tpiii bile dah bersembang
maaaakkkk aaaaiiiii........... mcm dah kenal lame jea

Oklah...tk mau buang mase... meh kite intai2 menu yg tlh disumbangkan oleh
geng2 alam cyber nih mcm2 adee.... sume sedap2 pulak tu..



Mase baru2 smpi..ade yg sibuk bentang tikar, organize adiah & mkanan... dan tk
kurang yg bersembang... muahahaha...


Acara posink2.. makan2....










Acara tukar2 adiah........



Tk lupe kaum bapa.........


Pade teman2 yg sudi menjengah dah mengomen di fp ku ini, trima kasih yg tk terhingga
haku ucapkan oopppsss termasuk yg silent reader gak..... LOVEEE UUU ALLLL...MUAHHHSSSSS




Tuesday, 12-Jul-2011 02:14 Email | Share | | Bookmark
Isya Besday ~ 14/5/2011

As salam Sume..

Pde kengkawan sume... buat sementara waktu award utk 1st entry... haku
bekukan dluuu... rse malas plak nak buat award.... tggu lah klu2 timbul
kerajinan.. haku akan buat semula award tue...... peaceeeeeeee.......!!!



Selamat ulang tahun yg ke 5 utk anak mama yg bongsu (mcm kompem jerrrrr) Darwisya Alya.......
mama & abah doakan moga adik akan menjadi anak yg solehah dunia & akhirat........
kami tk celebrate ape2 pun... just pi mkn2 kat Shah Alam

Muka besday girl yg monyok.... baru bangun tidooo...


Menu2 yg kami orderrrrrrrrrr



View di sekitar restoren @ tasik......






Nie pulak agenda mase kat umah... tk buat ape2 pun... just masak simple2 jea..
kebetulan mak, ayah & adik2 datang umah.... meriiahhh laa



Pade teman2 yg sudi menjengah dah mengomen di fp ku ini, trima kasih yg tk terhingga
haku ucapkan oopppsss termasuk yg silent reader gak..... LOVEEE UUU ALLLL...MUAHHHSSSSS




[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net